nazwa dokumentu: Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi o nawierzchni żwirowej ul. Szkolna w m. Brzostek Zadanie nr 2: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze w miejscowości Kamienica Górna

 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                        Brzostek, 31. 08. 2016 r. 

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

 

 

 

 

znak sprawy:  IZP. 271.10. 2016

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004

roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z póź. zm.)

, zwanej dalej ustawą,  zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:

Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań:

Zadanie nr 1: „Przebudowa drogi o nawierzchni żwirowej ul. Szkolna w m. Brzostek w km 0+117-0+497”

Zadanie nr 2: „Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze w miejscowości Kamienica Górna (dz. nr ew. gr. 84 Gmina Brzostek)”

jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 1 złożona przez:

 

Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna, ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica

- cena: 266 130,57 zł brutto, słownie: dwieście sześćdziesiąt sześć tysięcy sto trzydzieści zł 57/100

- termin wykonania zamówienia: do dnia 14.10.2016 r.

- okres gwarancji: 84 miesiące

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta najkorzystniejsza (oferta nr 1) wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz), którymi były: cena (waga 96 %) i gwarancja jakości (waga 4%). Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 98,13, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w siwz.

 

Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:

 

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena brutto,

gwarancja

Liczba punktów w kryterium „cena”

Liczba punktów w kryterium „gwarancja jakości”

Łączna liczba punktów

 

1.

Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna

ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica

 

266 130,57;

84 miesiące

 

94,13

 

         4

 

98,13

 

 

2.

Firma Handlowo-Usługowa Grzegorz Ligęzka

39-223 Strzegocice 110 D

285 446,88;

84 miesiące

87,76

4

91,76

 

3.

EUROVIA POLSKA S.A.

ul. Szwedzka 5, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce

 

260 955,40;

72 miesiące

 

96

 

2

 

98

 

                                                                                                                  ZAMAWIAJĄCY

                                                                                                                           Burmistrz Brzostku

                                                                                                                          Wojciech Staniszewski

 

 


 

IZP.271.10.2016                                                                                                       Brzostek, 27.07.2016 r.

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bipbrzostek.mserwer.pl


Brzostek: Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań:

Zadanie nr 1: Przebudowa drogi o nawierzchni żwirowej ul. Szkolna w m. Brzostek w km 0+117-0+497

Zadanie nr 2: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze w miejscowości Kamienica Górna

(dz. nr ew. gr. 84 Gmina Brzostek)

Numer ogłoszenia: 161657 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi o nawierzchni żwirowej ul. Szkolna w m. Brzostek w km 0+117-0+497 Zadanie nr 2: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze w miejscowości Kamienica Górna (dz. nr ew. gr. 84 Gmina Brzostek).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących następujące zadania: 1) Zadanie nr 1: Przebudowa drogi o nawierzchni żwirowej ul. Szkolna w m. Brzostek w km 0+117-0+497 a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - ok. 0,38 km b) Karczowanie drzew i krzaków - 2 szt. c) Rozebranie przepustów rurowych (rury betonowe o śr. 50cm) - 5 m d) Załadowanie i wywiezienie gruzu/destruktu - ok. 2,74 m3 e) Mechaniczne usunięcie warstwy humusu - 570 m2 f) Plantowanie skarp i korony nasypów - 456 m2 g) Roboty ziemne wykon. koparkami - ok. 420 m3 h) Wykonanie nasypów - ok. 92,5 m3 i) Drenaż korytkowy - sączki poprzeczne z kruszywa (wraz z rozłożeniem 92 m2 geowłókniny) - 40 m j) Podbudowa betonowa gr. 35 cm - 1500 m2 k) Podbudowa z kruszywa naturalnego 0-32,5 mm - ok. 988 m2 l) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - ok. 79,80 m2 m) Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni - ok. 1181,75 m2 n) Skropienie podbudowy betonowej emulsją asfaltową (0,6 kg/m2) - ok. 1181,75 m2 o) Skropienie w-wy wiążącej emulsją asfaltową (0,5 KG/m2) - ok. 1143,75 m2 p) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (gr. 6 cm) - warstwa wiążąca - ok. 1181,75 m2 q) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (gr. 4 cm) - warstwa ścieralna - ok. 1143,75 m2 r) Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno (gr. śr. 5 cm) - ok. 36 m2 s) Umocnienie i uzupełnienie poboczy mieszanką 0-31,5 mm - ok. 396 m2 t) Przepusty rurowe - 12 m u) Ścianki czołowe dla przepustów rurowych - 4 szt. v) Wykonanie zjazdów do gospodarstw i na drogi boczne - warstwa wiążąca gr. 6 cm (mieszanka mineralno-bitumiczna asfaltowa) - ok. 52,7 m2 w) Wykonanie zjazdów do gospodarstw i na drogi boczne - warstwa ścieralna gr. 4 cm (mieszanka mineralno-bitumiczna asfaltowa) - ok. 51 m2 2) Zadanie nr 2: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze w miejscowości Kamienica Górna (dz. nr ew. gr. 84 Gmina Brzostek). a) Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km koparki o poj. łyżki 0.40 m3, grunt kat. III-IV - 7,20m3 b) Sączki poprzeczne z kruszywa, grunt kat. III, głębokość ułożenia 30 cm - 20,00mb c) Podbudowy z kruszyw naturalnych, warstwa dolna o gr.20 cm po zagęszczeniu - 12,00m3 d) Wykopy, przekopy wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25-0,60m3 (odmulenie rowów) 80m3 e) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie, kat. gruntu II-VI - 1 804,00m2) f) Podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, gr. warstwy po zagęszczeniu 5,00cm - 1 760,00m2 g) Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 1 716,00m2 h) Warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, gr. warstwy po zagęszczeniu 3,00 cm - 1 364,00m2 i) Skropienie nawierzchni asfaltem - 1 364,00m2 j) Warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, gr. warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm - 1 320,00m2 k) Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczeniu 7,00 cm - 440,00m2 l) Oblanie krawędzi nawierzchni asfaltem na gorąco 132,00m2 m) Utwardzenie zjazdów 84m2 Przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych będącymi załącznikami do SIWZ..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zał. nr 3 do SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy min L (droga klasy L wg podziału wprowadzonego przez Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - Dz.U.1999.43.430 ze zm.) obejmujących wykonanie nawierzchni bitumicznej w łącznej ilości minimum 2.000,00 m2. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich przedmiot, daty i miejsca wykonania, podmioty, na rzecz których roboty budowlane były wykonywane oraz załączyć dowody np. poświadczenia określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest mowa powyżej.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia- zał. nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy min L (droga klasy L wg podziału wprowadzonego przez Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - Dz.U.1999.43.430 ze zm.) obejmujących wykonanie nawierzchni bitumicznej w łącznej ilości minimum 2.000,00 m2. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich przedmiot, daty i miejsca wykonania, podmioty, na rzecz których roboty budowlane były wykonywane oraz załączyć dowody np. poświadczenia określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest mowa powyżej.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Gwarancja jakości - 4

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1. Warunki istotne, w szczególności 1) zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawozdań, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, opady deszczu trwające bez przerwy co najmniej 4 dni robocze itp. d) odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; e) przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, f) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 3) Zmiany podwykonawców 4) Zmiany technologiczne w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy niezastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; b) odmienne niż przyjęte w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 5) Zmiany wynikające z konieczności poprawiania omyłek i błędów projektowania inwestycji 6) Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT. 2. Warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych; 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.); 3) zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy; 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów; 6) inne, które w sposób istotny nie będą ingerować w przedmiot umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku, biuro nr 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku,sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Zamawiający

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 Do pobrania:

SIWZ-wykonanie nawierzchni bitumicznych

 Plan sytuacyjny

załączniki - wykonanie nawierzchni bitumicznej

 
informacje wprowadził:Grzegorz Kudacz
data dodania: 27 Lipca 2016
data modyfikacji: Grzegorz Kudacz / 2016-08-31 15:13:48
data wyworzenia: / 27 Lipca 2016